Zayıflama İlaçlarının Yan Etkileri Nelerdir?

0 28

Zayıflama ilaçlarının yan etkileri nelerdir? İnsan vücudu kilo almaya meyillidir, düzensiz beslenme, stres ve hareketsiz işlerde çalışma vücudun çok hızlı kilo almasını sağlar. Bazı insanlar kilo almakta zorluk çeker ama bunlarda çok ender rastlanan durumlardır, genel olarak çok hızlı kilo alan insanlarla karşı karşıya kalırız. Maalesef ki tembellik çağımızın hastalığı olmuş durumdadır, çok rahat bir şekilde kilo alan kişiler aynı rahatlıkta zayıflama planları yaparlar. Bu kolay ve gerçekçi hayaller değildir, bunun için bıçak altına bile yatsanız sonrasında dikkat etmek zorundasınız. İşin içine son dönemlerde zayıflama hapları da dahil oldu. Birçok yan etkisi olan bu haplar doktor gözetiminde olmadığı sürece kullanılmaması gereken haplar olsa da yine kullanıyoruz.

Zayıflama ilaçlarının yan etkileri nelerdir?

Yan etki nedir onu açıklayarak başlamak istiyoruz. Öncelikle terim anlamı olarak beklenmeyen tepkiler denir, insanlarımız kullandıkları ilaçlarda normal olmayan ve ani gelişen durumlarla karşılaşıyorsalar bunlar yan etki olarak bilinir. Zayıflama hapları da vücuda direkt etki eden haplar olduğu için yan etkileri olması çok normaldir. Peki, bu yan etkiler nelerdir?

Baş dönmesi

Haplarda en çok görülen yan etki baş dönmesi olacaktır, doğru kullanılmayan ve sayısından fazla kullanılan haplar vücutta beklenmeyen durumlara yol açabilir. Hapı kullandıktan sonra baş dönmesi problemi ile karşı karşıya kalırsanız zaman hastaneye gitmek zorundasınız.

Kusma

Haplar da yine çokça karşılaşılan durumlardan bir tanesidir, bu haplar içinde bulundurdukları kimyasallardan kaynaklı tokluk hissi verirler. Tokluk hissi veren haplar zayıflama etkisi gösterince birden çok atılmaya başlanır ve bu da kusma olarak geri döner. Sadece çok kullanımda değil normal olarak da yan etki yapabilir.

Uykusuzluk

Uyku probleminiz yokken ve büyük stres altında değilken haplardan kullandınız. O gece bir türlü uyku gözünüze girmezse yine sizlerde yan etkilerden biri görülüyor diyebiliriz. Uykusuzluk da bu hapların başlıca yan etkilerinden bir tanesidir.

Titreme

Zayıflama haplarında bu sorun çokça ifade edilir, haplardan kullandıktan sonra titreme ile karşı karşıya kalırsanız o zaman doktora gidin. Sizlerde hapların tehlikeli yan etkilerinden bir tanesi ortaya çıkmıştır diyebiliriz.

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Sitemap - Cilt Bakım Sırları